www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

22 Temmuz 2009 Çarşamba

MABETH - SEN BİLİRSİN


SEN BİLİRSİN…

Her şeyi çok iyi bilirdin sen hep
Sadece senin doğruların doğru benimkiler yalandı
Bir öğretmen gibi öğretmeye çalıştın bana aşkı
Ben bilirim diyordun başka bir şey demiyordun
Şimdi çektin gittin, Peki sen bilirsin…

Çoğalan sevgimi göremedin, verdiğin dersler ezberden ibaretti
Ben senin gözünde başarısız bir öğrenciydim
Hiç hatayı kendinde görmedin, sen bilendin ben öğrenmeye çalışan
Aslında çok şeyi de öğrettin, ağlatmayı, kırmayı, dağıtmayı
Sen biliyordun ya ben sana güveniyordum
Yine sen bildin, dedim ya sen bilirisin…

Bize böyle öğretmediler aşkı, senden öncede yaşadım ben
Onlar hiçbir zaman biz biliriz demediler
Sana inanmamı sağlayıp çektin gittin
Hayatta hiçbir öğretmenim senin gibi acımasız olmadı
Doğrularını da aldın gittin sessizce
Sen biliyordun ya hani, yine sen bilirsin…

Benimde bildiğim çok şey var aslında senin göremediğin
Ben çekip gitmeyi bilmem, ben vefasızlığı bilmem
Bir türlü öğrenemedim gitmeleri, sevmiyorum demeleri
Şimdi çok şeyi iyi biliyorum inan
Senden en iyi öğrendiğim şey dinle şimdi söylüyorum
Sen bilirsin…

İbrahim KAPLAN – MABETH
22 TEMMUZ ÇARŞAMBA
17: 47

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder