www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

18 Aralık 2009 Cuma

ÖMÜRLÜK EMANET / BU SANA İLK YAZIŞIM


ilk bakıştı bizi biz yapan, seninle o ilk bakışmaydı sırlarla dolu olan bana geldiğinde yaralı bereliydin bende daha yeni atlatmıştım bir kasırgayı.
Bir aşkın izleri çoktan silinmişti sende ve bende kader bizi bir araya getirmişti, senin o ilk lafa girişin benim ise kekeleyerek cevap verişim ve sonunda başlayan güzel bir sohbet biraz geçmiş biraz da bugünle alakalı.
Şimdi bu kadar üstüne gelmem şunu yapma bunu etme dememdeki gizli sırları yavaş yavaş çözer gibisin farkındayım ama bende zaten yavaş yavaş çöz istiyorum.
Farkında mısın biz git gide birbirimize yaklaşıyoruz ve çözülüyoruz, beni ben seni de sen yapan unsurlar var olmaya başlıyor ve ömürlük bir emanet daha yüklüyorum anlamlarıma.
Anlam evet bunca yılın içindeki anlamsızlıkların taa içindeki o kopup gelen büyük anlam, yani sen. Bunun böyle olacağını hiç düşünmemiştim ve hiç böyle bakmamıştım en başında yaşayıp gidiyorduk şen kahkahalarımızın içinde.
Bugün sana ilk yazışım ve son olmayacak eminim buna ayrıca yaradan öyle bir denge kurmuş ki yıllardır tanışan ama sanki sadece bir solukta gizli merhaba sözcüğü ile bir araya gelmeyi bekleyen iki yürekmişiz.

Az öncede söylediğim gibi bu sana ilk yazışım ve son olmayacak ve bu yanma hali sanırım uzun sürecek, yana döne sana çarpıp duruyorum sağa dönsem, sola dönsem sen.
Mevlana misali senin ekseninde dönerek sana doğru ışıklarımı yakıyorum ve aslında o ışıklar senin beni aydınlattığın ve senden gelen ışıklar yani bana yansıyan senin aydınlık hallerin.
Senin yanında kendimi şımartılmaya hazır bir çocuk gibi hissediyorum, sürekli bir şeyler istemek geliyor içimden, sürekli benimle ilgilen istiyorum ve en özel sırlarımı sana sunuyor seninle paylaşıyorum.
Ürkek bir saygı ve sevgi var sana karşı içimde ve şuan saygım sevgimden önde sanki ama sevginin öne geçmesine çok az kaldı sanırım ama biz buna hazırmıyız?
Bak bunları beni yalnız bırak git ve bu sevgiden kaç diye yazmıyorum, ama sana doğruda sürüklenmekten kendimi alamıyorum inan ve bunca yalnızlığın ortasında tek kişilik bir kalabalık yarattığın için benim yüreğimde sana ne desem az.
Şuan bir cevap geldi İlhan İrem’den şöyle seslendi: SENSİZLİĞİN ACISINI SEN NEREDEN BİLECEKSİN dedi.
Ben sensiz kalmak istemiyorum sensiz bensiz ve bizsiz bir gün dahi geçirmek istemiyorum.

Kalbimde oluşturduğun dünyayı gör ve sana gelirken geçemediğim o uzay boşluğuna benzeyen karanlıkları da hesap edersek eğer bir hayli yolum var demektir.
Evet belki yanımdasın ama bir gün gelecek belki sen ya da ben olmayacağız biz olmayacak belki de, ve bu yanma hali sona erecek tıpkı Şems’in Mevlana’yı yalnız bıraktığı gibi sen de bu öğrenciyi yalnız bırakacaksın bu yanma dersinde.
Bu sana ilk yazışım ama eminim son olmayacak seni yazarken bile sesin kulaklarımda çınlıyor, gözlerin sürekli karşımda duruyor nereye baksam seni görüyorum.
Şu an tam 3 seferdir İlhan İrem Anlasana dinliyorum çünkü şarkıda da söylediği gibi İÇİMDE BİR ÜMİT VAR diyor.
Evet, benim de bir ümidim var artık, belki geç kalmış bir ümit ama bunu taşımaktan yorulmuyorum bıkmadan, usanmadan taşıyorum.
Bir gün gidersen eğer, ben yalnız kalırsam bu adamı sakın unutma en son söylenilecek şeyi en başında söylüyorum sakın beni unutma.
Bu sana ilk yazışım ve biliyorum ki son yazışım olmayacak…


ÖMÜRLÜK EMANET / BU SANA İLK YAZIŞIM
İbrahim KAPLAN – MABETH
http://www.MABETH.net
03 – Kasım 2009 Salı
22.20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder