www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

11 Nisan 2009 Cumartesi

Uzaklardan (Şiir)




Uzaklardan

Bir başka dilde söylüyorum sana söylemediklerimi
İçim içime sığmıyor sen gelince hayallerime
Bir başka zamanda, bekliyorum gelmeni
Dile gelir söylenmemişlikler
Gündüz geceye çalar yavaşça
Sessiz bekleyişlerdir bize kalan
Ve gözlerinde yeniden yaşamak
Yaşanmamış onca şeyi bir kalemde
Uçsuz bucaksız diyarlarda
Yeniden doğar gözlerinde
Doğmayı ertelemiş tüm günler
Hilal sensin artık kalan içimde
Bir kere verdim mi kalbimi
Geri dönüşü olmayan sesler yükselir
Bastıramazsın, söner kalır
Bir sen kalırsın bana gerçek
İnceden inceye kanayan yarama
Merhem oldu varlığın
Bilmediğim bir yerde, bilmediğim bir dilde
Söylemek isterdim söylemediklerimi
Anlatmak isterdim, gözlerinin güneşim olduğunu
Bir başka dünyada seninle olacağım günü beklerken
Hayalinle yaşamak güzel, bir çiçeğin açışını beklemek gibi
Yeni baştan görseydim gözlerini
Yine hiç korkmadan, çekinmeden aşık olurdum inan
Her şeyde sen varsın ne de olsa
Her şeyi seviyorum, seni sever gibi
Kokluyorum papatya çiçeklerini
Diyar diyar gezerken tüm güzelliklerde sen
Bilmediğim her yerde, bildiğim tek şey var
O da yüreğime iyi gelen tek şey; Sen…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder