www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

30 Ağustos 2009 Pazar

MABETH - AL MİSKETLERİNİ VER MİSKETLERİMİ


AL MİSKETLERİNİ VER MİSKETLERİMİ

Bir çocukluk haliyle sevmiştim seni
İstesen tüm misketlerim senindi
Tüm oyuncaklarımı paylaşırdım seninle
En son beni bana bırakıp gittin
Al misketlerini ver misketlerimi dedin

Çamurlu sokaklarda ter temiz sevgiler büyütmüştük
Benim hayallerim kısa pantolonlarım vardı, onlar kadar da kısa sürdü
Senin kömür karası saçların ve bir misket gibi sim siyah gözlerin vardı
Yeşil çimenlerde taştan evimizde evcilikler oynardık
Bir gün evimizi de aldın ve gittin…

Her oyunda sen anne ben baba olurdum
Çocuklarımız olurdu hayali hepsi
Küstüğümüz zaman parmağımızla boz derdik
Asla uzun sürmezdi küslüklerimiz
Bir gün çektin gittin, al misketlerini ver misketlerimi dedin…

Taştan yaptığımız o evimizde aşkı erken tatmıştık
Etrafı taşlarla kaplı, dört bir yanı açık ama kimsenin bizi görmediği bir yuvaydı
Hayali yemekler yapardın bana kimsenin tatmadığı
Hayali bir evde gerçek bir aşkı bulmuştuk biz
Bir gün hayallerimizi de aldın çektin gittin sessizce

Çocukluğumuz oynadığımız o dansa davet
Sokaklarda saklandığımız o saklambaç
Kapıların zillerine basıp kaçmalarımız
Yakar top oynayışlarımız nerde kaldı
Elim sende dedin ve ellerin dâhil tüm benliğini bana bırakıp gittin…

İbrahim KAPLAN – MABETH
30 Ağustos Pazar 2009
13.30
http://www.MABETH.net

1 yorum: