www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

7 Temmuz 2009 Salı

DÜŞSEL YOLCULUK...


Düşsel yolculuk giderek evrimini tamamlıyor
İçsel bir yolculuk başlıyor
Düş sınırlanıı zorluyor bir adım ötesine ulaşmaya az kaldı
Sen daha olduğun yer ben ise olmadığım bir yerde ilerliyorum sabırla
Haberin yok bu yol 4 mevsimi barındırıyor içinde
Düş ardıma senin olduğun yolun bir sonu var
Benim daha önce olmadığım bu yolda ise en güzel düşler saklı
Düşlerimin o saklı bahçesine varmaya cennetimi bulmaya yürüyorum
Yol yol büyümüştü içsel arayış şimdi gerçeğe doğru yol alış başladı
Ben saklı bahçeye vardığım da sana işaret yollayacağım
Yıldız selamımı aldığında bir yağmur başlayacak o yağmura bırak kendini
Gökyüzüne vardığında gece aralanacak ve sen o aradan sızıp yanıma geleceksin
Yağmur dindiğin de güneş açacak ve tüm kötü niyetlerinden arınmış bir sen karşımda duracak
Birlikte secde edeceğiz Yaradan'a güllerden seccadelerde...

İbrahim KAPLAN - MABETH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder