www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

26 Nisan 2009 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ



SEVGİLİLER GÜNÜ

Her hangi bir günde almıştım hediyeni
Bende herkes gibi o gün verecektim
Biliyordum benden bir hediye beklemediğini
Ama sen bana yıllar önce hediyeni vermiştin
"Ben geldim" diyerek sessizce bana gelmiştin

Hiç unutmuyorum soğuk bir ocak sonuydu
Gecenin ayazı gözlerimi yaşartıyordu
Baktığım her göz, dokunduğum her beden anlamsız geliyordu
Biliyordum geleceğini ansızın
Gözlerim gittiğin, beni terk ettiğin güne ağlıyordu

Her aklıma gelişinde
Yeni bir çağ başlıyordu beynimde
Sensizlik sarmalıyor, boğuyordu
Beni, seni, senden kalan her şeyi
Doldurdum artık seninle tüm kalbimi

Oysa sen yanımdayken böyle miydi?
Sensiz geçecek bir dakikayı bile hayal edemiyorken
Gözlerimiz bizden ayrı sevişiyordu birbirimize bakarken
Saat ve zaman kavramı yerle bir oluyordu
Her şeyden uzak yeni bir dünya başlıyordu

Hani söz vermiştin, gitmeyecektin
El ele tutuşup kız kulesini, bahar gözüyle görecektik
Bu soğuk, gözü yaşlı mevsimde gitmiştin
Beni yerle bir edip, içime oturan o sözü söylemiştin
"Elveda, belki bir gün başka bir dünyada" demiştin

Şu an sana veremediğim hediyeye bakıyorum
Herkes hediyesini verdi sevdiğine
Ben ise gözü yaşlı bakıyorum resmine
Sen gideli yapayalnız kaldım
Peki soruyorum sana, mutlu musun oralarda?

Bana da yer var mı toprağında ellerin beni de sarar mı sıkıca
Şu beyaz mermer taşın gölgesinde benim içinde ufacık bir yer varmı
İşte hediyen sevdiğin papatyalardan aldım sana
Bu gün bizim kavuşma günümüz olsun
Sevgililer günün kutlu olsun

İbrahim Kaplan & Mustafa Akbulut
MABETH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder