www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

24 Nisan 2009 Cuma

Işık Yolculuğu



Paramparça bir bulut olup gökyüzüne dağıldığım gün yaradanın dilinden anlatacağım sana aşkı
Sihirli aynamdan süzülen giz tozları beni sana getirecek bir ışık yolculuğunda ellerine konacak
Benim yüzüm ışıktan daha beyaz gözlerim daha belirgin bakacak sana
Sana doğru ilerleyen yıldız yağmuruyla en parlak yıldızı avuçlarına bırakacağım
Bu ışık yolculuğunda her gece mavisi durakta avuçlarıma cennet çiçekleri alacağım
Tek tek sevgimi aşılayıp çiçeklere bir arı maharetiyle sana sunacağım

Beni nerede beklediğini görür gibiyim ellerinde bana giydireceğin beyaz bir elbise
Bende sana beyazlar içinde geliyorum ama bu geçici bir beyaz giysi
Senin ellerinden beyazları giyme hayali sardıkça ruhumu dilim tutuluyor
Kim bilir benim için ne hediyeler verdi yaradan sana bana sunmak için
Bu ışık yolculuğunda esen rüzgar sanki ılık bir rüzgar
Işık hızıyla sana geldiğime bazen inanamıyorum
Arkamda yalan dünyevi zevkleri ve kocaman bir dünyayı bırakıp geliyorum
Gerçek dünyamın yaradanın gerçek evine ve senin kollarına doğru süzülüyorum
Hiç bir kuş hiç bir canlı bu kadar özgürce uçamadı belki de

Cennetin o hiç görülmemiş manevi dans pistinde manevi bir huşu içinde döneceğiz
Işık ilahileri yayılacak her yere Allah bize tüm kapılarını açacak
Cennetin her ışık bekçileri yani melekler en güzel cennet yiyecekleri sunacak bize
Bizde onlara teşekkür edeceğiz bitmeyen azalmayan sevgimizle
Sana yaklaşıyorum fakat biraz daha var ulaşmama cennetime
Sen küçük yüreğimdeki büyük cennet sen bekle beni az yolum kaldı
Gölgeler görüyorum her geçtiğim ışık durağında
Her gördüğüm gölgeyi sen sanıyorum
Gözlerimin gördüğünü sandığı ellerimin dokunduğu her şey geçici bir dünya zevkiydi
Gerçek sendin en yeşillerde en mavilerde en gece düşlerinde

Ben sandığım ben meğer gerçek ben değilmişim
Yaradanın ışık yolculuğunda anladım bunu sana gelirken
Uyan dedi yaradan uyan gerçeklere doğru hızla uçuyorsun
Donuk görüntüler yavaşça belirginleşiyor sana yaklaşırken
Bir sonun başlangıcı bu yaşadığımız yalan dünya yok artık
İşte sana geldim ışık yolculuğunda melekler yoldaş oldu bana
Sana geldim melek suretli huri benzeri varlığım
Ne de güzel bir beyaz elbise sunmuş yaradan benim için
Beyaz gelinliğin nede güzel yakışmış güller süslemiş saçlarını
Bir ayin bir düğün törenidir bu en manevisinden
Ve biz en ışıklı en belirgin cennet evimizde artık birlikteyiz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder