www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

8 Nisan 2009 Çarşamba

Emre Aktürk- Sevdasız Zamanlara Mahkumum (Şiir Kitabı)

Biz Mabeth olarak 1997 yılında bir şeyi hayal ettik; birlikte sanata, müziğe olan açlığımızı birikimlerimizi insanlarla paylaşarak giderebiliriz.Şimdi o hayalimiz artık gerçek, insanlara sunduğumuz her şiir, her şarkı bizi yeniden imar ediyor. İşte bizim gibi hayallerini gerçekleştiren birisi daha var, bizim mahallemizin bir çocuğu olan Emre Aktürk dostumuz. Yüreğinin saflığı ve güzelliği şiirlerine yansıyan, şiir dostu, yaşadıklarımızın tercümanı şiirleriyle bizlere güzel paylaşımlar sunan dostumuz, bir şiir kitabıyla birikimlerini bizlere sundu. Şimdi bize düşen bu güzel şiirleri okumak için 5 TL vererek hem şiire hem de bu genç şaire destek vermektir. Şiir kitabını kitapçılardan temin edebilirsiniz.

Online Satış Adresleri:

http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pid=0000000260105
http://kitap.antoloji.com/sevdasiz-zamanlara-mahkumum-kitabi/
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=437420&sa=39596683
http://www.ohiyesa.com/kitap-detay.php?uid=2479
http://www.hemenkitap.com/magaza/prddet.php?pid=101881
http://www.vesaire.com/urun.php?products_id=194873&tree=kitap
http://kitapadresi.com/magaza/prddet.php?pid=94891
http://www.nebbu.com/index.php?p=show&pid=216290&k_id=1611&kn=%DEiir
http://kitap.mordut.com/sevdasiz-zamanlara-mahkumum-458625_prd
http://www.netkitap.com/kitap/82024/sevdasiz_zamanlara_mahkumum.htm



Kitap Hakkında Şairin kaleminden Ön bilgi

...

SEVDASIZ ZAMANLARA MAHKÛMUM isimli ilk şiir kitabım, Siyah Beyaz Yayınlarından satışa çıkarıldı.
Kitabı bulabileceğiniz başlıca kitapçılar ve dağıtımıyla ilgilenen yayınevleri;

Remzi Kitapevi, Dost Kitapevi, Penguen Kitapevi, Mephisto Kitapevi, Alfa Yayınları, Artı Yayınları, İkia Yayınları, Final Yayınları, İlkim Yayınları, Evren Yayınları

Ayrıca bir çok web siteden online satışı yapılacaktır…

•Kitabımda 1999 – 2008 yılları arasında yazdığım şiirlerden 64 tanesi var, bunlardan son yazdığım iki tanesini hiçbir yerde yayınlamadım ve bu kitap için sakladım umarım beğenirsiniz…

•Kitabın içeriğini birçoğunuz biliyorsunuz, bilmeyenler için “aşka, sevdaya, ayrılığa ve dostluğa dair her şey” diye özetleyebilirim ve yine beni tanıyanlar bilir bütün şiirlerimde hayatımın gerçek hikâyelerinden alıntılar var…

•Bu kitabı çıkarabilmem için desteklerini benden esirgemeyen bütün dostlarıma çok teşekkür ederim. Özellikle, yayıneviyle temas kurmamı sağlayan Önder Mutlu ile Serkan Çiteli’ye borcumu ne yapsam ödeyemem herhalde…

•Son paragrafı kitabımı ithaf ettiğim kişiye ayırıyorum; Yegâne Özgür’e veya benim ona söylediğim gibi Ezel’e… Şiirlerimi internet ortamında yayınlamamı o tavsiye etti, kitabın ismini taşıyan şiirimi ilk o okudu ve kitabın adı bu olmalı diye o fikir verdi, bana Genç Şair lakabını o yakıştırdı ve hak ettiği değeri ona veremediğim için birdenbire ortadan kayboldu… Şimdi nerede olduğunu bile bilmiyorum ama bu ithafı ve daha fazlasını sonuna kadar hak etti…

•Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim…

Sevgilerimle…

EMRE AKTÜRK


Emre Aktürk Kimdir ?

26 Mayıs 1987 İstanbul / Ümraniye doğumluyum. İki çocuklu bir ailenin ilk çocuğuyum. Şiir yolculuğuma küçük sayılabilecek bir yaşta, 12 yaşında başladım. Şiirlerimi okurken, hiç bir zaman unutmayacağım Çocukluk Aşkım’ı, zamanından çok erken biten ikinci Bahar’ımı, her şeyimi paylaştığım ama her şeyi üstüme yıkıp giden O’nu, değerini çok geç anladığım EZEL’imi ve her defasında bu son diyerek başladığım ama sürdüremediğim Aşk’ları bulacaksınız ve siz onları bulurken ben dizelerimin arasında kaybolacağım…

İçinde kaybolduğum dizelerime inat ” Şair’in en büyük sevdası kalemidir ” diyerek zaman zaman vazgeçmiş bile olsam hiç kopamadım yazma sevdamdan…
Hayatım boyunca dizelerimin arasında kaybolmaya devam edeceğim…


EMRE AKTÜRK

www.emreakturk.com

SEVDASIZ ZAMANLARA MAHKUMUM…

Ne olsam tükettin beni…
Ben ateş oldum sen su
Külleri yanıyor içimde artık
Ben hıçkırık oldum sen avuntu
Gözyaşı donuyor gözümde artık
Ne kadar gerçeksen o kadar yalandın
Kendini hep imkansızlığına inandırdın
Sen zamana ihtiyacın olduğunu söylerken
Benim sana muhtaçlığımı çiğneyip gittin
Beni sevdasız zamanlara mahkum ettin
Ben aşk oldum, sen tükettin…
Ne olsam tükettin beni…
Sen benim her şeyim olmuşken
Ben senin için hiç yoktum
Benliğim ayak izlerinde kaybolmuşken
Sen bana bir adım atmaya korktun
Korkunun bedelini hep ben ödedim
Her saniye biraz daha yalnız kalan aşkımı
Paslanmış bıçakla yüreğime işledim
Ve sen hep uzaktan seyrettin
Ben biz oldum, sen tükettin…
Ne olsam tükettin beni…
Hayatta olmakla olmamak arasındayım
Yüzümü kayıp ilanlarında ara
Yaşamla ölümün ortasındayım
Bil ki kapanmayacak açtığın yara
Beni senin olan her şeyden mahrum ettin
Ellerin…saçların…gözlerin…
Ve beni sığdıramadığın taş yüreğinle
Ben sen oldum, sen tükettin…
(26 Ocak 2007)
-GENÇ ŞAİR-
EMRE AKTÜRK


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder