www.MABETH.net

Müziğin ve Şiirin Mabeth'ine hoşgeldiniz

3 Mart 2008 Pazartesi

Orada Bulutlardayım (Şiir)

Orada Bulutlardayım

Orada, bulutlardayım,Bana baktığın yerde, görünmeyendeyim
Gökyüzüne bakarsan izlerimi görürsün
Benim kulağımdaki manevi sesleri duyuyor musun?
Nasıl da çığlık çığlığa Sen diyor sen
İzlerimi takip et seni bana getirecek melekler
Yağmurları da dinle kulak ver her zaman
Her bir damlayı ellerinle tutmaya çalış
Ben varım o damlalarda, bak avuçlarındayım
Karanlıktan korkma karanlıkta da ben varım
Az kaldı biraz sonra yanımdasın…
Şimdi derin bir nefes al beni içine çek
Ben zaten en çok kalbini sevdim
Al beni yine kalbine çok özlemişim
Beni bulmana çok az kaldı, senide çok beklettim
Beklediğine değecek merak etme ,biraz sonra ellerindeyim
Şimdi üzerinden dünya elbisesini soyun
Sana yepyeni elbiseler armağan ediyorum
Yavaş yavaş yanıma geliyorsun az kaldı
Geçtiğin yollara iyi bak beni göreceksin bir durakta
Seni yanımda hissetmeye başladım ,geliyorsun
Bak gelişinle olmayan çiçekler açtı cennetim de
İşte yanımdasın yıllar sonra benimlesin
Bak güneş bizim açtı, kuşlar bizim için ötüyor
Cennet bahçesinde yuvamız hazır ,sen ve ben
Artık buradayız burası güllerden cennet yuvamız.
Orada, bulutlardayım,Bana baktığın yerde, görünmeyendeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder